Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/21
Title: | Модель процесса построения индивидуальной траектории обучения посредством ИОС |
Other Titles: | MODEL OF THE PROCESS OF BUILDING INDIVIDUAL LEARNING STRATEGIES USING ELECTRONIC EDUCATIONAL ENVIRONMENT |
Authors: | Самойленко, Ю. И. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Самойленко, Ю. И. Модель процесса построения индивидуальной траектории обучения посредством ИОС / Ю. И. Самойленко // Новые информационные технологии в образовании : материалы VII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014. - С. 367-370. |
Abstract: | The article describes the electronic educational environment as an instrument for creating a personal learning space. Model of the process of building individual learning strategies by the instrumentality of the electronic educational environment is described. Current state of this work in the Systems Analysis Department of Dubna University is described В статье рассматривается ИОС для обучения и повышения квалификации в области информационных технологий как инструмент создания личного образовательного пространства. Предлагается модель процесса построения индивидуальной траектории обучения студента посредством ИОС |
Keywords: | ELECTRONIC EDUCATIONAL ENVIRONMENT INDIVIDUAL LEARNING STRATEGY INFORMATION TECHNOLOGY ИНФОРМАЦИОННО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА ИНДИВИДУАЛЬНАЯ ТРАЕКТОРИЯ ОБУЧЕНИЯ ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ |
Conference name: | Новые информационные технологии в образовании |
Conference date: | 11–14.03.2014 |
ISBN: | 9785829502621 |
Origin: | Новые информационные технологии в образовании : материалы VII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nito_2014_114.pdf | 116,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.