Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/23761
Title: | Акмеологическое значение педагога в развитии общения обучающихся с ограниченными возможностями здоровья |
Other Titles: | Akmeologic significance of the teacher in the development of communication between students with disabilities |
Authors: | Жукова, Р. Л. Zhukova, R. L. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Жукова, Р. Л. Акмеологическое значение педагога в развитии общения обучающихся с ограниченными возможностями здоровья / Р. Л. Жукова // Акмеология профессионального образования : материалы 14-й Всероссийской научно-практической конференции, 14–15 марта 2018 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 24-28. |
Abstract: | In this article, topical issues of inclusive vocational education and technology for forming the professional readiness of pedagogical staff of institutions of secondary vocational education for the development of communication of students with disabilities are considered В данной статье рассмотрены актуальные вопросы инклюзивного профессионального образования и технологии формирования профессиональной готовности педагогических работников организаций среднего профессионального образования к развитию общения обучающихся с ограниченными возможностями здоровья |
Keywords: | ACMEOLOGY INCLUSION STUDENTS WITH DISABILITIES NOSOLOGY DEVELOPMENT OF COMMUNICATION SOCIALIZATION PROFESSIONAL READINESS OF PEDAGOGICAL WORKERS АКМЕОЛОГИЯ ИНКЛЮЗИЯ ОБУЧАЮЩИЕСЯ С ОГРАНИЧЕННЫМИ ВОЗМОЖНОСТЯМИ ЗДОРОВЬЯ НОЗОЛОГИЯ РАЗВИТИЕ ОБЩЕНИЯ СОЦИАЛИЗАЦИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГОТОВНОСТЬ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ РАБОТНИКОВ |
Conference name: | Акмеология профессионального образования |
Conference date: | 14-15.03.2018 |
ISBN: | 978-5-8295-0561-5 |
Origin: | Акмеология профессионального образования : материалы 14-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
apo_2018_14_006.pdf | 361,82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.