Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28371
Title: | Интегративный подход как эвристическое основание подготовки педагогов профессионального обучения |
Other Titles: | Integrative approach as a heuristic basis for the training of vocational teachers |
Authors: | Зырянова, Н. И. Zyryanova, N. I. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Зырянова, Н. И. Интегративный подход как эвристическое основание подготовки педагогов профессионального обучения / Н. И. Зырянова // Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции, 13–14 марта 2019 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 65-67. |
Abstract: | The article deals with the training of an integrative profile specialist – a teacher of vocational training. The importance of internship practice in the formation of professionally significant competencies of a graduate of a professional pedagogical university is substantiated В статье рассматривается подготовка специалиста интегративного профиля – педагога профессионального обучения. Обосновывается важность практики стажировки при формировании профессионально значимых компетенций выпускника профессионально-педагогического вуза |
Keywords: | TEACHER OF PROFESSIONAL TRAINING INTERNSHIP PRACTICE INTEGRATIVE APPROACH ПЕДАГОГ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ ПРАКТИКА-СТАЖИРОВКА ИНТЕГРАТИВНЫЙ ПОДХОД |
Conference name: | Акмеология профессионального образования |
Conference date: | 13-14.03.2019 |
Origin: | Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0624-7_2019_017.pdf | 831,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.