Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28371
Title: Интегративный подход как эвристическое основание подготовки педагогов профессионального обучения
Other Titles: Integrative approach as a heuristic basis for the training of vocational teachers
Authors: Зырянова, Н. И.
Zyryanova, N. I.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Зырянова, Н. И. Интегративный подход как эвристическое основание подготовки педагогов профессионального обучения / Н. И. Зырянова // Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции, 13–14 марта 2019 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 65-67.
Abstract: The article deals with the training of an integrative profile specialist – a teacher of vocational training. The importance of internship practice in the formation of professionally significant competencies of a graduate of a professional pedagogical university is substantiated
В статье рассматривается подготовка специалиста интегративного профиля – педагога профессионального обучения. Обосновывается важность практики стажировки при формировании профессионально значимых компетенций выпускника профессионально-педагогического вуза
Keywords: TEACHER OF PROFESSIONAL TRAINING
INTERNSHIP PRACTICE
INTEGRATIVE APPROACH
ПЕДАГОГ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ
ПРАКТИКА-СТАЖИРОВКА
ИНТЕГРАТИВНЫЙ ПОДХОД
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 13-14.03.2019
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0624-7_2019_017.pdf831,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.