Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28385
Title: | Ментально-контекстные задания и их роль в развитии мотивационно-ценностного компонента готовности к компьютерному моделированию |
Other Titles: | The mental context tasks and their role in the development of motivational-value component of the readiness to the computer modeling |
Authors: | Федулова, К. А. Fedulova, K. A. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Федулова, К. А. Ментально-контекстные задания и их роль в развитии мотивационно-ценностного компонента готовности к компьютерному моделированию / К. А. Федулова // Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции, 13–14 марта 2019 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 106-109. |
Abstract: | The article is considered the possibilities of using the mental-contextual approach for the development of students’ motivation to educational and cognitive activity В статье рассмотрены возможности использования ментально-контекстного подхода для развития мотивации студентов к учебно-познавательной деятельности |
Keywords: | MENTALCONTEXT TASKS MOTIVATIONALVALUE COMPONENT READINESS TO THE COMPUTER MODELING TEACHER OF THE VOCATIONAL TRAINING МЕНТАЛЬНО-КОНТЕКСТНЫЕ ЗАДАНИЯ МОТИВАЦИОННО-ЦЕННОСТНЫЙ КОНТЕКСТ ГОТОВНОСТЬ К КОМПЬЮТЕРНОМУ МОДЕЛИРОВАНИЮ ПЕДАГОГ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ |
Conference name: | Акмеология профессионального образования |
Conference date: | 13-14.03.2019 |
Origin: | Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0624-7_2019_030.pdf | 735,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.