Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28461
Title: Ресурс методов обучения взрослых для преодоления психологических барьеров профессионального развития личности
Other Titles: Resource of adult teaching methods for overcoming psychological barriers of professional development of personality
Authors: Девятовская, И. В.
Deviatovskaia, I. V.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Девятовская, И. В. Ресурс методов обучения взрослых для преодоления психологических барьеров профессионального развития личности / И. В. Девятовская // Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции, 22 января 2019 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2019. - С. 48-51.
Abstract: The purpose of the article is to analyze the resource of adult education methods for overcoming the psychological barriers to the professional development of a person. The author considers the features of the choice of teaching method, and also analyzes the possibilities of teaching methods (in accordance with the approach of J. Knoll) in the context of overcoming psychological barriers
Целью статьи является анализ ресурса методов обучения взрослых для преодоления психологических барьеров профессионального развития личности. Автором рассмотрены особенности выбора метода обучения, а также проанализированы возможности методов обучения (в соответствии с подходом Й. Кнолля) в контексте психологических барьеров
Keywords: PROFESSIONAL DEVELOPMENT
ADULT EDUCATION
PSYCHOLOGICAL BARRIERS TO PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF THE INDIVIDUAL
METHODS OF ADULT EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ
ОБУЧЕНИЕ ВЗРОСЛЫХ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ БАРЬЕРЫ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ЛИЧНОСТИ
МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ВЗРОСЛЫХ
Conference name: Непрерывное образование: теория и практика реализации
Conference date: 22.01.2019
Origin: Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-91256-438-3_2019_011.pdf326,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.