Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28471
Title: | Практическая значимость самообразования профессорско-преподавательского состава при реализации основных образовательных программ |
Other Titles: | The practical significance of self-education of the teaching staff when implementing the basic educational programs |
Authors: | Изюрова, Я. С. Izurova, Y. S. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Изюрова, Я. С. Практическая значимость самообразования профессорско-преподавательского состава при реализации основных образовательных программ / Я. С. Изюрова // Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции, 22 января 2019 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2019. - С. 82-86. |
Abstract: | The article is devoted to the substantiation of the importance of professional development of the teaching staff in the implementation of basic educational programs taking into account the changing sociocultural factors, as well as the opinions of employers Статья посвящена обоснованию значимости повышения квалификации профессорско-преподавательского состава при реализации основных образовательных программ с учетом меняющихся социокультурных факторов, а также мнений работодателей |
Keywords: | PROFESSIONAL DEVELOPMENT COMPETENCE FEDERAL STATE EDUCATIONAL STANDARD BASIC EDUCATIONAL PROGRAM TEACHING STAFF ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ КОМПЕТЕНЦИИ ФЕДЕРАЛЬНЫЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ СТАНДАРТ ОСНОВНАЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ПРОГРАММА ПРОФЕССОРСКО-ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ |
Conference name: | Непрерывное образование: теория и практика реализации |
Conference date: | 22.01.2019 |
Origin: | Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-91256-438-3_2019_020.pdf | 326,54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.