Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31083
Title: Возможности интегративно-технологических задач при реализации компетентностного подхода в профессиональном обучении
Other Titles: Integrated Technological Problems in the Context of Competence Approach in Vocational Training
Authors: Erganova, N. E.
Muginova, G. R.
Эрганова, Н. Е.
Мугинова, Г. Р.
Issue Date: 2011-03
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Эрганова, Н. Е. Возможности интегративно-технологических задач при реализации компетентностного подхода в профессиональном обучении / Н. Е. Эрганова, Г. Р. Мугинова // Образование и наука. — 2011. — № 3. — С. 36-43.
Abstract: The paper outlines the advantages of setting integrated technological tasks when using the competence approach in education; an example of food industry specialists training given.
В статье показаны преимущества использования интегративно-технологических задач при применении компетентностного подхода в образовании. В качестве примера рассматривается механизм формирования профессиональных компетенций у будущих специалистов индустрии питания средствами интегративно-технологических задач.
Keywords: PROFESSIONAL COMPETENCE
TECHNOLOGICAL PROBLEM
INTEGRATED TECHNOLOGICAL PROBLEM
FUNCTIONS OF INTEGRATED TECHNOLOGICAL PROBLEMS
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ
ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ ЗАДАЧА
ИНТЕГРАТИВНО-ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ ЗАДАЧА
ФУНКЦИИ ИНТЕГРАТИВНО-ТЕХНОЛОГИЧЕСКИХ ЗАДАЧ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2011. №3
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2011_03_005.pdf219,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.