Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31083
Title: | Возможности интегративно-технологических задач при реализации компетентностного подхода в профессиональном обучении |
Other Titles: | Integrated Technological Problems in the Context of Competence Approach in Vocational Training |
Authors: | Erganova, N. E. Muginova, G. R. Эрганова, Н. Е. Мугинова, Г. Р. |
Issue Date: | 2011-03 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Эрганова, Н. Е. Возможности интегративно-технологических задач при реализации компетентностного подхода в профессиональном обучении / Н. Е. Эрганова, Г. Р. Мугинова // Образование и наука. — 2011. — № 3. — С. 36-43. |
Abstract: | The paper outlines the advantages of setting integrated technological tasks when using the competence approach in education; an example of food industry specialists training given. В статье показаны преимущества использования интегративно-технологических задач при применении компетентностного подхода в образовании. В качестве примера рассматривается механизм формирования профессиональных компетенций у будущих специалистов индустрии питания средствами интегративно-технологических задач. |
Keywords: | PROFESSIONAL COMPETENCE TECHNOLOGICAL PROBLEM INTEGRATED TECHNOLOGICAL PROBLEM FUNCTIONS OF INTEGRATED TECHNOLOGICAL PROBLEMS ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ ЗАДАЧА ИНТЕГРАТИВНО-ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ ЗАДАЧА ФУНКЦИИ ИНТЕГРАТИВНО-ТЕХНОЛОГИЧЕСКИХ ЗАДАЧ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2011. №3 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2011_03_005.pdf | 219,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.