Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31109
Title: Виртуальное моделирование в практике преподавания (на примере экономических дисциплин)
Other Titles: Virtual modeling in applied pedagogy (taking as an example the economic disciplines)
Authors: Zhurihin, G. I.
Rutkauskas, T. K.
Журухин, Г. И.
Руткаускас, Т. К.
Issue Date: 2011-04
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Журухин, Г. И. Виртуальное моделирование в практике преподавания (на примере экономических дисциплин) / Г. И. Журухин, Т. К. Руткаускас // Образование и наука. — 2011. — № 4. — С. 91-97.
Abstract: The paper proves the need to increase teachers’ competences and broaden the knowledge horizons by combining theoretical studies with participation in applied research. The example of studying and applying modern information technologies in subcontracting is given.
В статье обосновывается необходимость повышения компетентности преподавателя, расширения кругозора знаний. Этим целям способствует сочетание теоретического познания и активное участие в прикладных исследованиях. Приводится пример освоения и применения в практике хоздоговорных работ современных информационных технологий.
Keywords: COMPETENCE
SKILL
APPLIED RESEARCH
ECONOMIC MECHANISM
MODELING
INFORMATION TECHNOLOGY
КОМПЕТЕНТНОСТЬ
УМЕНИЕ
ПРИКЛАДНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ЭКОНОМИЧЕСКИЙ МЕХАНИЗМ
МОДЕЛИРОВАНИЕ
ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2011. №4
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2011_04_010.pdf197,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.