Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32051
Title: | Педагогические особенности проектирования инновационной модели математического образования периода дошкольного детства |
Other Titles: | Pedagogical Features of Mathematical Education Innovative Model Design of Preschool Children |
Authors: | Voronina, L. V. Воронина, Л. В. |
Issue Date: | 2010-06 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Воронина, Л. В. Педагогические особенности проектирования инновационной модели математического образования периода дошкольного детства / Л. В. Воронина // Образование и наука. — 2010. — № 6. — С. 82-93. |
Abstract: | В статье раскрываются концепция и методология проектирования модели математического образования в период дошкольного детства. Предлагается инновационная модель математического образования рассматриваемого периода. Описывается организационно-методическое обеспечение реализации данной модели на практике. The paper considers the concept and methodology of mathematical education model design in the period of preschool childhood, the innovative model offered and the methodical organization provision of realization of this model in practice described |
Keywords: | MATHEMATICAL EDUCATION THE PERIOD OF PRESCHOOL CHILDHOOD CONCEPT OF MATHEMATICAL EDUCATION IN THE PERIOD OF PRESCHOOL CHILDHOOD METHODOLOGY OF MATHEMATICAL EDUCATION DESIGN IN THE PERIOD OF PRESCHOOL CHILDHOOD THE INNOVATIVE MODEL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN THE PERIOD OF PRESCHOOL CHILDHOOD МАТЕМАТИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПЕРИОД ДОШКОЛЬНОГО ДЕТСТВА КОНЦЕПЦИЯ МАТЕМАТИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ В ПЕРИОД ДОШКОЛЬНОГО ДЕТСТВА МЕТОДОЛОГИЯ ПРОЕКТИРОВАНИЯ МАТЕМАТИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ В ПЕРИОД ДОШКОЛЬНОГО ДЕТСТВА ИННОВАЦИОННАЯ МОДЕЛЬ МАТЕМАТИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ В ПЕРИОД ДОШКОЛЬНОГО ДЕТСТВА |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2010. №6 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2010-06_011.pdf | 407,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.