Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32192
Title: | Новые аспекты анализа содержания образования |
Other Titles: | New Aspects of the Education Content Analysis |
Authors: | Kubrushko, P. F. Кубрушко, П. Ф. |
Issue Date: | 2010-03 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Кубрушко, П. Ф. Новые аспекты анализа содержания образования / П. Ф. Кубрушко // Образование и наука. — 2010. — № 3. — С. 23-29. |
Abstract: | В статье проведен анализ цикла работ о применении синергетического подхода к структурированию содержания непрерывного естественнонаучного образования. Отмечена актуальность постановки вопроса о формально-математической характеристике содержания образования в свете возможностей, предоставляемых Интернет. The paper analyses a number of works on the application of the synergetic approach to structuring the content of continuous natural-science education, stressing the relevance of the Internet opportunities for the formal-mathematical characteristics of the content of education. |
Keywords: | CONTENT OF EDUCATION ACTION APPROACH DETERMINANTS OF THE CONTENT OF EDUCATION END-TO-END LINES SYNERGETICS EVOLUTION OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE STUCTUTE OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE СОДЕРЖАНИЕ ОБРАЗОВАНИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТНЫЙ ПОДХОД ДЕТЕРМИНАНТЫ СОДЕРЖАНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ СКВОЗНЫЕ ЛИНИИ СИНЕРГЕТИКА ЭВОЛЮЦИЯ НАУЧНОГО ЗНАНИЯ СТРУКТУРА НАУЧНОГО ЗНАНИЯ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2010. №3 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2010-03_004.pdf | 260,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.