Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32557
Title: | Теоретико-методологические подходы к проектированию содержания и технологий профессионального обучения будущих менеджеров |
Other Titles: | Theoretical and Methodological Approaches to Content and Technologies Design of Vocational Education of Managers-to-be |
Authors: | Шемятихина, Л. Ю. Shemyatikhina, L. Y. |
Issue Date: | 2009-06 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Шемятихина, Л. Ю. Теоретико-методологические подходы к проектированию содержания и технологий профессионального обучения будущих менеджеров / Л. Ю. Шемятихина // Образование и наука. — 2009. — № 6. — С. 65-73. |
Abstract: | The paper provides theoretical and methodological approaches (competence, functional, branch approaches) to be used in modelling the content and methods of manager training В статье описываются теоретико-методологические подходы (компетентностный, функциональный, отраслевой), которые могут быть положены в основу проектирования содержания и технологий обучения будущих менеджеров |
Keywords: | COMPETENCE FUNCTIONAL AND BRANCH APPROACHES MODELLING THE CONTENT AND METHODS OF MANAGER TRAINING COLLABORATIVE WORK OF UNIVERSITIES AND EMPOYERS ON DEFINING THE CONTENT OF COMPETENCES КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ ОТРАСЛЕВОЙ И ФУНКЦИОНАЛЬНЫЙ ПОДХОДЫПРОЕКТИРОВАНИЕ ПОДГОТОВКИ МЕНЕДЖЕРОВ СОВМЕСТНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ВУЗА И РАБОТОДАТЕЛЯ ПО ОПРЕДЕЛЕНИЮ СОСТАВА КОМПЕТЕНЦИЙ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2009. №6.2 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2009_06_2_010.pdf | 321,65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.