Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32607
Title: Формирование профессионально-субъектной позиции будущего педагога в условиях информационной образовательной среды
Other Titles: Professional and subjective posution forming of future teacher in conditions of informational educational ambience
Authors: Галанова, М. А.
Galanova, M. A.
Issue Date: 2009-08
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Галанова, М. А. Формирование профессионально-субъектной позиции будущего педагога в условиях информационной образовательной среды / М. А. Галанова // Образование и наука. — 2009. — № 8. — С. 104-113.
Abstract: The article considers questions of professional-subjective students’ position forming in conditions of information educational ambience. Correlation of such notions as educational space, information ambience and information educational ambience is analyzed
В статье рассмотрены вопросы формирования профессионально-субъектной позиции студентов в условиях информационной образовательной среды, проанализировано соотношение понятий «образовательное пространство», «информационная среда», «информационная образовательная среда»
Keywords: PROFESSIONAL-SUBJECTIVE POSITION
EDUCATIONAL SPACE
INFORMATION AMBIENCE
INFORMATIONAL AND EDUCATIONAL AMBIENCE
MULTIMEDIA WORKSHOP
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-СУБЪЕКТНАЯ ПОЗИЦИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ ПРОСТРАНСТВО
ИНФОРМАЦИОННАЯ СРЕДА
ИНФОРМАЦИОННАЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА
МУЛЬТИМЕДИА-ПРАКТИКУМ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2009. №8
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2009_08_012.pdf367,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.