Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32607
Title: | Формирование профессионально-субъектной позиции будущего педагога в условиях информационной образовательной среды |
Other Titles: | Professional and subjective posution forming of future teacher in conditions of informational educational ambience |
Authors: | Галанова, М. А. Galanova, M. A. |
Issue Date: | 2009-08 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Галанова, М. А. Формирование профессионально-субъектной позиции будущего педагога в условиях информационной образовательной среды / М. А. Галанова // Образование и наука. — 2009. — № 8. — С. 104-113. |
Abstract: | The article considers questions of professional-subjective students’ position forming in conditions of information educational ambience. Correlation of such notions as educational space, information ambience and information educational ambience is analyzed В статье рассмотрены вопросы формирования профессионально-субъектной позиции студентов в условиях информационной образовательной среды, проанализировано соотношение понятий «образовательное пространство», «информационная среда», «информационная образовательная среда» |
Keywords: | PROFESSIONAL-SUBJECTIVE POSITION EDUCATIONAL SPACE INFORMATION AMBIENCE INFORMATIONAL AND EDUCATIONAL AMBIENCE MULTIMEDIA WORKSHOP ПРОФЕССИОНАЛЬНО-СУБЪЕКТНАЯ ПОЗИЦИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ ПРОСТРАНСТВО ИНФОРМАЦИОННАЯ СРЕДА ИНФОРМАЦИОННАЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА МУЛЬТИМЕДИА-ПРАКТИКУМ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2009. №8 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2009_08_012.pdf | 367,63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.