Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32709
Title: | Педагогическое исследование как развивающийся феномен |
Other Titles: | Pedagogical research like an explicating phenomenon |
Authors: | Яркова, Т. А. Yarkova, T. A. |
Issue Date: | 2009-03 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Яркова, Т. А. Педагогическое исследование как развивающийся феномен / Т. А. Яркова // Образование и наука. — 2009. — № 3. — С. 3-10. |
Abstract: | Different approaches to determination of the content of pedagogical research and its typology are examined in the article; complexity, ambiguity and dynamicity of pedagogical concept are also emphasized В статье рассматриваются различные подходы к определению содержания педагогических исследований и их типологии; подчеркивается сложность, неоднозначность и динамичность педагогического понятия |
Keywords: | PEDAGOGICAL RESEARCH CLASSIFICATION OF PEDAGOGICAL RESEARCHES TYPO-LOGY OF PEDAGOGICAL RESEARCHES ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ КЛАССИФИКАЦИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКИХИССЛЕДОВАНИЙ ТИПОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЙ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2009. №3 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2009_03_002.pdf | 350,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.