Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32721
Title: Теоретико-методологические основы обучения решению текстовых алгебраических задач
Other Titles: Theoretic and methodological training foundations of textu-al algebraic tasks solution
Authors: Попов, Н. И.
Popov, N. V.
Issue Date: 2009-03
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Попов, Н. И. Теоретико-методологические основы обучения решению текстовых алгебраических задач / Н. И. Попов // Образование и наука. — 2009. — № 3. — С. 88-96.
Abstract: The article presents the model of pedagogical teaching technology based on textual algebraic problems. The above-mentioned model was created by means of using problem classification for equations making
В статье предложена модель технологии обучения на основе текстовых алгебраических задач. Модель построена с использованием разработанной автором классификации задач на составление уравнений
Keywords: TEXTUAL ALGEBRAIC PROBLEMS
SCHEMATIC MODEL
ТЕКСТОВЫЕ АЛГЕБРАИЧЕСКИЕ ЗАДАЧИ
СХЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2009. №3
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2009_03_013.pdf552,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.