Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32721
Title: | Теоретико-методологические основы обучения решению текстовых алгебраических задач |
Other Titles: | Theoretic and methodological training foundations of textu-al algebraic tasks solution |
Authors: | Попов, Н. И. Popov, N. V. |
Issue Date: | 2009-03 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Попов, Н. И. Теоретико-методологические основы обучения решению текстовых алгебраических задач / Н. И. Попов // Образование и наука. — 2009. — № 3. — С. 88-96. |
Abstract: | The article presents the model of pedagogical teaching technology based on textual algebraic problems. The above-mentioned model was created by means of using problem classification for equations making В статье предложена модель технологии обучения на основе текстовых алгебраических задач. Модель построена с использованием разработанной автором классификации задач на составление уравнений |
Keywords: | TEXTUAL ALGEBRAIC PROBLEMS SCHEMATIC MODEL ТЕКСТОВЫЕ АЛГЕБРАИЧЕСКИЕ ЗАДАЧИ СХЕМАТИЧЕСКАЯ МОДЕЛЬ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2009. №3 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2009_03_013.pdf | 552,14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.