Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32725
Title: Развитие профессионально-педагогической информационной подготовки будущих учителей-филологов
Other Titles: Development of vocational and pedagogical informational training at future teacher-philologists
Authors: Титова, Л. Н.
Titova, L. N.
Issue Date: 2009-03
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Титова, Л. Н. Развитие профессионально-педагогической информационной подготовки будущих учителей-филологов / Л. Н. Титова // Образование и наука. — 2009. — № 3. — С. 125-131.
Abstract: The modern conditions of social development need fundamental changes in training, focused on knowledge and skills of a qualified expert, quickly adapting for new working conditions. The organization of vocational and informational training of teacher-philologists in a pedagogical institute of higher education should takes into account content of students’ training and organization of educational process by stages
Современные условия развития общества требуют кардинальных изменений в обучении, ориентированных на подготовку квалифицированного специалиста, быстро приспосабливающегося к новым условиям труда. Профессиональная информационная подготовка учителей-филологов в педагогическом вузе должна учитывать структуру и содержание образования и поэтапную организацию образовательного процесса
Keywords: DEVELOPMENT OF A PERSONALITY
VOCATIONAL AND INFORMATIONAL ORIENTED TRAINING
INFORMATIONAL EDUCATION
INFORMATION TECHNOLOGIES
A PEDAGOGICAL INSTITUTE
РАЗВИТИЕ ЛИЧНОСТИ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ОРИЕНТИРОВАННАЯ ИНФОРМАЦИОННАЯ ПОДГОТОВКА
ИНФОРМАЦИОННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ ВУЗ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2009. №3
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2009_03_017.pdf311,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.