Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33076
Title: | Управление качеством учебного процесса с учетом результатов федерального экзамена в сфере профессионального образования |
Other Titles: | An educational process quality’s management taking into account results of federal examination in sphere of professional education |
Authors: | Рубина, Л. Я. Попов, Д. С. Rubina, L. J. Popov, D. S. |
Issue Date: | 2008-02 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Рубина, Л. Я. Управление качеством учебного процесса с учетом результатов федерального экзамена в сфере профессионального образования / Л. Я. Рубина, Д. С. Попов // Образование и наука. — 2008. — № 1. — С. 50-58. |
Abstract: | This case focuses on the Faculty and Students Estimation of Internet-Examination. The purpose of sociological research is the definition of the degree of influence of federal Examination in the sphere of higher Education on the system of quality of education at USPU. В статье рассматривается один из современных способов оценки качества образования – интернет-тестирование. Приводятся полученные в результате социологического исследования мнения преподавателей и студентов о влиянии этой формы внешнего аудита на учебный процесс в вузе, о плюсах и минусах внедряемой инновации. |
Keywords: | THEORY OF EDUCATION METHODOLOGY EDUCATION PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY MANAGEMENT OF EDUCATION PROFESSIONAL EDUCATION PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS EDUCATIONAL TECHNOLOGIES ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2008. №1 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2008_01_007.pdf | 324,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.