Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/33101
Title: Акмеологический подход в развитии профессиональной компетентности педагога дополнительного образования детей
Other Titles: The acmeological approach to professional competence’s development of extra education children’s teacher
Authors: Карачева, Е. В.
Karacheva, E. V.
Issue Date: 2008-08
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Карачева, Е. В. Акмеологический подход в развитии профессиональной компетентности педагога дополнительного образования детей / Е. В. Карачева // Образование и наука. — 2008. — № 5. — С. 112-117.
Abstract: There is an acmeological developmental model of professional teacher’s competency of extended children’s education in the article. Potential ways of the model’s realization in the system of extended professional education were described there too. Content words are a development, a professional competence, a teacher of extended children’s education, a reflection, a self-management, a vitageneous experience.
В статье представлена акмеологическая модель развития профессиональной компетентности педагога дополнительного образования детей, описаны возможные способы ее реализации в системе дополнительного профессионального образования.
Keywords: THEORY OF EDUCATION
METHODOLOGY EDUCATION
PROBLEMS OF SCIENCE’S METODOLOGY
MANAGEMENT OF EDUCATION
PROFESSIONAL EDUCATION
PSYCHOLOGICAL EXPLORATIONS
EDUCATIONAL TECHNOLOGIES
ТЕОРИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
МЕТОДОЛОГИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОБЛЕМЫ МЕТОДОЛОГИИ НАУКИ
УПРАВЛЕНИЕ ОБРАЗОВАНИЕМ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2008. №5
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2008_05_015.pdf313,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.