Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/34696
Title: Структура и содержание самодиагностики учебной деятельности взрослых обучающихся
Authors: Михалева, Т. Г.
Issue Date: 2008-03
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Михалева, Т. Г. Структура и содержание самодиагностики учебной деятельности взрослых обучающихся / Т. Г. Михалева // Образование и наука. Приложение. - 2008. - № 2 (14). - С. 53-61.
Abstract: The article is dedicated to an actual problem of adult education. Possibility and expedience of using self-diagnostics in educational activity of the adults are analyzed. The structure of self-diagnostics according to stages and kinds of educational activity is created, binary occurrence of self-diagnostics into the process of education and its role in self-education are stressed. The conditions of realization of self-diagnostic activity model are considered.
В статье обосновывается целесообразность использования самодиагностики учебной деятельности взрослых. Предлагается структура самодиагностики в соответствии с этапами и видами обучения, отмечается ее роль в самообразовании специалистов, рассматриваются условия реализации модели самодиагностической деятельности.
Keywords: ОБРАЗОВАНИЕ ВЗРОСЛЫХ
УЧЕБНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ВЗРОСЛЫХ
САМОДИАГНОСТИКА УЧЕБНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
СТРУКТУРА САМОДИАГНОСТИКИ
СОДЕРЖАНИЕ САМОДИАГНОСТИКИ
ISSN: 1994-85-81
Origin: Образование и наука. 2008. №2(14). Приложение
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
oin_appl_2008_2_009.pdf981,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.