Просмотр коллекции "Образование и наука" по группе - По заглавию

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Отображение результатов 93 до 112 из 3505 < назад   дальше >
Дата публикацииНазваниеАвторы
сен-2021E-learning in elementary schools: Educational system change during COVID-19 pandemicRafiqa, S.; Boeriswati, E.; Usman, H.; Рафика, Ш.; Бурисвати, Э.; Усман, Г.
янв-2022English medium instruction in the higher education in Pakistan: A retrospective analysis using the ROAD-MAPPING frameworkSiddiqui, K. A.; Сиддики, К. А.
ноя-2022Entrepreneurship education programmes research in Russia: Stakeholder expectations and university practiceIashin, A. A.; Klyuev, A. K.; Bagirova, A. P.; Williams, D.; Яшин, А. A.; Клюев, A. K.; Багирова, A. П.; Виллиамс, Д.
янв-2023Features of personality trust of Russian and Indonesian students in terms of network activitySungurova, N. L.; Akimkina, Yu. E.; Adawiyah, R.; Сунгурова, Н. Л.; Акимкина, Ю. Е.; Адавиях, Р.
июн-2022Heutagogical approach to music learning in vocational schoolsSukmayadi, Y.; Sella, F.; Midyanti, H. I.; Сукмаяди, Ю.; Селла, Ф.; Мидянти, Х. И.
окт-2022How does AI recruitment influence satisfaction among student job-seekers? The role of self-efficacy as a moderator and mediatorDuong, N. T.; Pham, Thi T. D.; Дуонг, Н. Т.; Фам, Тхи Т. Д.
мая-2022The importance of partnership management to improve school-to-work transition readiness among vocational high school graduatesMahmudah, F. N.; Baswedan, A. A.-G. R.; Usman, H.; Mardapi, D.; Putra, E. C. S.; Махмудах, Ф. Н.; Басведан, А. А.-Г. Р.; Усман, Х.; Мардапи, Д.; Путра, Э. К. С.
мая-2022The influence of perceived social loafing on knowledge sharing intentions among college studentsDuong, N. T.; Pham Thi, T. D.; Дуонг, Н. Т.; Фам Тхи, Т. Д.
апр-2023Interdisciplinary communicative competence: From conceptualising to operationalisingMartynova, T. A.; Gilenko, E. V.; Kitaeva, E. M.; Bondar, V. A.; Orlova, E. V.; Drozdova, N. P.; Cherenkov, V. I.; Мартынова, Т. А.; Гиленко, Е. В.; Китаева, Е. М.; Бондарь, В. А.; Орлова, Е. В.; Дроздова, Н. П.; Черенков, В. И.
апр-2023Investigating perfectionism and subject well-being among college students: Stress coping strategies as a mediatorPham, K. V.; Duong, N. T.; Pham Thi, T. D.; Фам, К. В.; Дуонг, Н. Т.; Фам Тхи, Т. Д.
окт-2020IT-образование как фактор влияния на гендерные диспропорции в компьютинге: сравнение опыта России и СШАKhenner, E. K.; Frieze, C.; Zane, O.; Хеннер, Е. К.; Фриз, К.; Зейн, О.
мар-2023Mental health and learning achievement during the COVID-19 outbreak: A lesson from online learning among Indonesian college studentsRafsanjani, M. A.; Wijaya, P. A.; Baskara, A.; Wahyudi, H. D.; Рафсанджани, М. А.; Виджайя, П. А.; Баскара, А.; Вахюди, Х. Д.
мая-2023Metacognition & learning process: Using think-aloud protocol (TAP) to understand students and their teacher’s reflection processes during a problem-solving situationBouiri, O.; Lotfi, S.; Talbi, M.; Буири, У.; Лотфи, С.; Талби, М.
окт-2005«Net Школа» как составляющая школьного информационного пространстваНагибин, В. В.; Макарова, Л. А.
янв-2022New roles and competencies of teachers in the ICT-mediated learning environment of Russian universitiesAinoutdinova, I. N.; Tregubova, T. M.; Ng, J.; Kopnov, V. A.; Айнутдинова, И. Н.; Трегубова, Т. М.; Нг, Д.; Копнов, В. А.
фев-2023Non-formal education: The review of current studiesKicherova, M. N.; Trifonova, I. S.; Кичерова, М. Н.; Трифонова, И. С.
сен-2023Online quality assurance system in vocational schools using the website: A user satisfaction perspectiveHadi, S.; Wijaya, W. M.; Utari, R.; Wijayanti, W.; Jabar, C. S. A.; Хади, С.; Виджая, В. М.; Утари, Р.; Виджаянти, В.; Джабар, К. С.
янв-2023Pedagogical technology of constructing professional identity of pre-service foreign language teachersPalina, A. A.; Tleuzhanova, G. K.; Sarzhanova, G. B.; Палина, А. А.; Тлеужанова, Г. К.; Саржанова, Г. Б.
июн-2023Perception of university students on the role of educational digital stimuli in achieving academic passion in vocational educationAljedayah, K. S.; Al-Duwairi, A. M.; Al-Momani, M. A. K.; Al-Mzary, M. M.; Al-Momani, M. O.; Khataybeh, G. S.; Al-Abed Rhman, A. S.; Алджедайя, К. С.; Аль-Дувайри, А. М.; Аль-Момани, М. А.; Аль-Мзари, М. М.; Аль-Момани, М. О.; Хатайбех, Г. С.; Аль-Абед Рхман, А. С.
апр-2016Positive interaction in an inclusive education: manifestation of the international child development programme (ICDP)Suleymanov, F. A.; Сулейманов, Ф. А.