Отображение результатов 93 до 112 из 3505
< назад
дальше >
Дата публикации | Название | Авторы |
сен-2021 | E-learning in elementary schools: Educational system change during COVID-19 pandemic | Rafiqa, S.; Boeriswati, E.; Usman, H.; Рафика, Ш.; Бурисвати, Э.; Усман, Г. |
янв-2022 | English medium instruction in the higher education in Pakistan: A retrospective analysis using the ROAD-MAPPING framework | Siddiqui, K. A.; Сиддики, К. А. |
ноя-2022 | Entrepreneurship education programmes research in Russia: Stakeholder expectations and university practice | Iashin, A. A.; Klyuev, A. K.; Bagirova, A. P.; Williams, D.; Яшин, А. A.; Клюев, A. K.; Багирова, A. П.; Виллиамс, Д. |
янв-2023 | Features of personality trust of Russian and Indonesian students in terms of network activity | Sungurova, N. L.; Akimkina, Yu. E.; Adawiyah, R.; Сунгурова, Н. Л.; Акимкина, Ю. Е.; Адавиях, Р. |
июн-2022 | Heutagogical approach to music learning in vocational schools | Sukmayadi, Y.; Sella, F.; Midyanti, H. I.; Сукмаяди, Ю.; Селла, Ф.; Мидянти, Х. И. |
окт-2022 | How does AI recruitment influence satisfaction among student job-seekers? The role of self-efficacy as a moderator and mediator | Duong, N. T.; Pham, Thi T. D.; Дуонг, Н. Т.; Фам, Тхи Т. Д. |
мая-2022 | The importance of partnership management to improve school-to-work transition readiness among vocational high school graduates | Mahmudah, F. N.; Baswedan, A. A.-G. R.; Usman, H.; Mardapi, D.; Putra, E. C. S.; Махмудах, Ф. Н.; Басведан, А. А.-Г. Р.; Усман, Х.; Мардапи, Д.; Путра, Э. К. С. |
мая-2022 | The influence of perceived social loafing on knowledge sharing intentions among college students | Duong, N. T.; Pham Thi, T. D.; Дуонг, Н. Т.; Фам Тхи, Т. Д. |
апр-2023 | Interdisciplinary communicative competence: From conceptualising to operationalising | Martynova, T. A.; Gilenko, E. V.; Kitaeva, E. M.; Bondar, V. A.; Orlova, E. V.; Drozdova, N. P.; Cherenkov, V. I.; Мартынова, Т. А.; Гиленко, Е. В.; Китаева, Е. М.; Бондарь, В. А.; Орлова, Е. В.; Дроздова, Н. П.; Черенков, В. И. |
апр-2023 | Investigating perfectionism and subject well-being among college students: Stress coping strategies as a mediator | Pham, K. V.; Duong, N. T.; Pham Thi, T. D.; Фам, К. В.; Дуонг, Н. Т.; Фам Тхи, Т. Д. |
окт-2020 | IT-образование как фактор влияния на гендерные диспропорции в компьютинге: сравнение опыта России и США | Khenner, E. K.; Frieze, C.; Zane, O.; Хеннер, Е. К.; Фриз, К.; Зейн, О. |
мар-2023 | Mental health and learning achievement during the COVID-19 outbreak: A lesson from online learning among Indonesian college students | Rafsanjani, M. A.; Wijaya, P. A.; Baskara, A.; Wahyudi, H. D.; Рафсанджани, М. А.; Виджайя, П. А.; Баскара, А.; Вахюди, Х. Д. |
мая-2023 | Metacognition & learning process: Using think-aloud protocol (TAP) to understand students and their teacher’s reflection processes during a problem-solving situation | Bouiri, O.; Lotfi, S.; Talbi, M.; Буири, У.; Лотфи, С.; Талби, М. |
окт-2005 | «Net Школа» как составляющая школьного информационного пространства | Нагибин, В. В.; Макарова, Л. А. |
янв-2022 | New roles and competencies of teachers in the ICT-mediated learning environment of Russian universities | Ainoutdinova, I. N.; Tregubova, T. M.; Ng, J.; Kopnov, V. A.; Айнутдинова, И. Н.; Трегубова, Т. М.; Нг, Д.; Копнов, В. А. |
фев-2023 | Non-formal education: The review of current studies | Kicherova, M. N.; Trifonova, I. S.; Кичерова, М. Н.; Трифонова, И. С. |
сен-2023 | Online quality assurance system in vocational schools using the website: A user satisfaction perspective | Hadi, S.; Wijaya, W. M.; Utari, R.; Wijayanti, W.; Jabar, C. S. A.; Хади, С.; Виджая, В. М.; Утари, Р.; Виджаянти, В.; Джабар, К. С. |
янв-2023 | Pedagogical technology of constructing professional identity of pre-service foreign language teachers | Palina, A. A.; Tleuzhanova, G. K.; Sarzhanova, G. B.; Палина, А. А.; Тлеужанова, Г. К.; Саржанова, Г. Б. |
июн-2023 | Perception of university students on the role of educational digital stimuli in achieving academic passion in vocational education | Aljedayah, K. S.; Al-Duwairi, A. M.; Al-Momani, M. A. K.; Al-Mzary, M. M.; Al-Momani, M. O.; Khataybeh, G. S.; Al-Abed Rhman, A. S.; Алджедайя, К. С.; Аль-Дувайри, А. М.; Аль-Момани, М. А.; Аль-Мзари, М. М.; Аль-Момани, М. О.; Хатайбех, Г. С.; Аль-Абед Рхман, А. С. |
апр-2016 | Positive interaction in an inclusive education: manifestation of the international child development programme (ICDP) | Suleymanov, F. A.; Сулейманов, Ф. А. |