Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/4932
Title: Диагностика уровня развития самоорганизации студентов
Other Titles: The diagnostics of the level of development self-organization of student
Authors: Boginskaja, O. S.
Богинская, О. С.
Issue Date: 2015
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Богинская, О. С. Диагностика уровня развития самоорганизации студентов / О. С. Богинская // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 20-й Всероссийской научно-практической конференции, 22-23 апреля 2015 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2015. - Т. 1. - С. 39-42.
Abstract: The article raises the problem of the relevance of a good self-organization of future teachers. Presents the results of a study conducted among students of pedagogical specialties. Conclusions are made. Analyzed two possible ways of improving self-organization: the formation of skills of effective planning and development of strategic thinking
В статье поднимается проблема актуальности хорошей самоорганизации будущих педагогов. Освещаются результаты исследований, проведенных среди студентов педагогических специальностей. Сделаны выводы. Проанализированы два возможных пути развития самоорганизации: формирование навыков эффективного планирования и развитие стратегического мышления
Keywords: SELF-ORGANIZATION
QUESTIONNAIRE OF SELF-ORGANIZATION OF ACTIVITIES
IMPROVING THE QUALITY OF TRAINING OF FUTURE TEACHERS
САМООРГАНИЗАЦИЯ
ОПРОСНИК САМООРГАНИЗАЦИИ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
ПОВЫШЕНИЕ КАЧЕСТВА ПОДГОТОВКИ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 22-23.04.2015
ISBN: 978-5-8050-0567-2
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании. — 2015. — Т. 1
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2015_1_009.pdf593,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.