Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 131-140 of 152 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Взгляд на проблему общего кризиса образования через призму опыта истории науки. Часть II. Структура содержания общего образованияGapontsev, V. L.; Fedorov, V. A.; Dorozhkin, Ye. M.; Гапонцев, В. Л.; Федоров, В. А.; Дорожкин, Е. М.
2016Student readiness formation for activities oriented to health savingTretyakova, N. V.; Fedorov, V. A.; Dorozhkin, E. M.; Komarova, M. K.; Sukhanova, E. I.; Дорожкин, Е. М.; Федоров, В. А.
2016Innovative process development in the framework of scientific educational network: Management modelDavydova, N. N.; Dorozhkin, E. M.; Fedorov, V. A.; Дорожкин, Е. М.; Федоров, В. А.; Давыдова, Н. Н.
May-2019Принцип симметрии как основа интеграции в науке и его значение для образованияGapontsev, V. L.; Fedorov, V. A.; Gapontseva, M. G.; Гапонцев, В. Л.; Федоров, В. А.; Гапонцева, М. Г.
2016Educational institution health service management: Key aspects of communication and interaction within the teamTretyakova, N. V.; Fedorov, V. A.; Abramov, D. V.; Kalimulin, D. M.; Федоров, В. А.
2019Формирование культуры здоровья обучающихся на основе кластерного взаимодействия: потенциал регионального образовательного пространстваFedorov, V. A.; Chedov, K. V.; Федоров, В. А.; Чедов, K. В.
2016The concept of network organization and design of networks in logisticsEvtodieva, T. E.; Davydova, N. N.; Videneeva, S. V.; Fedorov, V. A.; Федоров, В. А.; Давыдова, Н. Н.
2020Взгляд на проблему общего кризиса образования через призму опыта истории науки. Часть I. Структура научного знанияGapontsev, V. L.; Fedorov, V. A.; Dorozhkin, Ye. M.; Гапонцев, В. Л.; Федоров, В. А.; Дорожкин, Е. М.
2016Global design as the integral person formation strategyStepanov, A. V.; Fedorov, V. A.; Vorobyeva, J. A.; Marakulina, U. E.; Ovchinnikov, V. I.; Федоров, В. А.
2016The development of vocational pedagogical education in Russia (organizational and pedagogical aspect)Fedorov, V. A.; Tretyakova, N. V.; Федоров, В. А.