Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32736
Title: | Понятия геометрии фракталов как язык объектов педагогики и теории научного знания |
Other Titles: | Idea of fractal geometry as an object-language of pedagogic and scientific knowledge theory |
Authors: | Гапонцева, М. Г. Федоров, В. А. Гапонцев, В. Л. Gapontceva, M. G. Fedorov, V. A. Gapontcev, V. L. |
Issue Date: | 2009-04 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Гапонцева, М. Г. Понятия геометрии фракталов как язык объектов педагогики и теории научного знания / М. Г. Гапонцева, В. А. Федоров, В. Л. Гапонцев // Образование и наука. — 2009. — № 4. — С. 6-22. |
Abstract: | A structure of continuous natural-science education content was analyzed in frames of activity approach on the base of conception of modern geometry about structure В статье проанализирована структура содержания непрерывного естественнонаучного образования в рамках деятельностного дохода на основе представлений современной геометрии о структуре |
Keywords: | CONTINUOUS SCIENTIFICAL EDUCATION CONTENT ACTIVITY APPROACH STRUC-TURE FRACTA СОДЕРЖАНИЕ НЕПРЕРЫВНОГО ЕСТЕСТВЕННОНАУЧНОГО ОБРАЗОВАНИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТНЫЙ ПОДХОД СТРУКТУРА ФРАКТАЛ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2009. №4 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2009_04_002.pdf | 444,53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.